WIRTUALNE BIURO Niepołomice

Niepołomice - wirtualny adres

WIRTUALNE BIURO
Niepołomice

Biuro Wirtualne to rejestracja Twojej firmy - Niepołomice
bez konieczności wynajmu stacjonarnego lokalu oraz szereg usług związanych z prowadzeniem dziłalności.

Wynajem wirtualnego biura to inwestycja w wizerunek firmy, która zwracać się będzie wielokrotnie w bardzo krótkim czasie! Dzięki szerokiej ofercie naszego e-biura Twoja firma ma szansę zaistnieć na rynku poważnych i liczących się firm, osiągnąć maksimum zysku przy minimalnych kosztach prowadzenia działalności!
Wirtualne biura są wybierane najczęściej przez freelancerów, a także przez osoby prowadzące samodzielnie swoją działalność gospodarczą, także w domach lub mobilnie. Dzięki usłudze mogą oni czerpać korzyści z pełnej gamy usług i z prestiżu działalności pod adresem prestiżowych centrów biznesowych.
Dla tych, którzy chcieliby zaznać luksusu posiadania biura w Niepołomice , w którym można spotkać się z klientem lub z zarządem firmy, przeprowadzić konferencję lub naradę z pomocą przychodzi wirtualne biuro w Niepołomice

OFERTA

Niepołomice WIRTUALNE BIURO
  • business
    Prestiżowa lokalizacja
  • mail_outline
    Obiór korespondencji
  • phonelink
    Aplikacja wirtualnego biura

Oferujemy wirtualne biuro w doskonałej lokalizacji, a w tym:

KORESPONDENCJA

Udostępniamy adres pod którym będziemy odbierać Państwa korespondencję tradycyjną (listy zwykłe, polecone, kurierskie). Informację o odebranej przesyłce otrzymają Państwo na wskazany adres email i SMS.

PAKIETY : START, MEDIUM, PREMIUM
ADRES DZIAŁALNOŚCI

Posiadanie atrakcyjnego adresu zwiększy zaufanie Państwa Klientów, wpłynie na poprawę wizerunku marki. Wynajęcie stacjonarnego biura w centrum kosztuje bardzo dużo – ebiuro jest zatem doskonałym pomysłem!

PAKIETY : MEDIUM, PREMIUM
SKANOWANIE I WYSYŁKA

Skanujemy tradycyjną korespondencję i umieszczamy jej skany na Państwa koncie w aplikacji wirtualnego biura. Dostęp do dokumentów jest możliwy niezależnie od pory dnia czy miejsca. Wystarczy dostęp do internetu.

PAKIETY : MEDIUM, PREMIUM
PANEL KLIENTA

Udostępniamy panel klienta aplikacji wirtualnego biura przy pomocy którego dostęp do skanów korespondencji jest dostępny o każdej porze i z każdego miejsca. Wystarczy internet i mają Państwo swoje biuro w smartfonie czy komputerze.

PAKIETY : MEDIUM, PREMIUM
WIZYTÓWKA

Strona internetowa - wizytówka to doskonały sposób na poinformowanie potencjalnych klientów o swojej ofercie. W cenie pakietu otrzymują Państwo stronę-wizytówkę z najważniejszymi informacjami o firmie.

PAKIETY : PREMIUM
REZYDENT

Reprezentowanie firmy klienta w biurze. Przyjmujemy interesantów, zapisujemy kto i w jakiej sprawie był, potem przesyłamy Państwu informacje mailem.

PAKIETY : PREMIUM

WYBIERZ PAKIET

Oferujemy atrakcyjny pakiet dla przedsiębiorców w postaci adresu do rejestracji firmy oraz usług dodatkowych związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem oraz IT.

START
  • location_onadres do korespondencji
  • mail_outlineodbiór korespondencji
  • textsmspowiadomienie sms o korespondencji
29zł / miesiąc
MEDIUM
  • location_onadres do korespondencji
  • mail_outlineodbiór korespondencji
  • textsmspowiadomienie sms o korespondencji przychodzącej
  • location_onadres do rejestracji firmy/oddziału/filii
  • scannerskanowanie korespondencji i wysyłanie na adres e-mailowy wskazany przez klienta
49zł / miesiąc
PREMIUM
  • location_onadres do korespondencji
  • mail_outlineodbiór korespondencji
  • textsmspowiadomienie sms o korespondencji przychodzącej
  • computeradres do rejestracji firmy/oddziału/filii
  • scannerskanowanie korespondencji i wysyłanie na adres e-mailowy wskazany przez klienta
  • location_onmiejsce prowadzenia działalności
  • devicesrezydent - reprezentowanie firmy klienta w biurze
  • location_onmiejsce prowadzenia działalności
  • mobile_friendlytelefon stacjonarny
  • location_onsala konferencyjno-biurowa 2h/m-c
  • webstrona www "wizytówka"!
89zł / miesiąc

* podane ceny są cenami netto przy umowie na czas nieokreślony.

DODATKOWO:
- możliwość wynajęcia sali konferencyjnej - koszt 15zł/h wyposażenie: stoliki, krzesła, komputer, drukarkę, rzutnik, tablicę,
- oferujemy możliwość wynajęcia fizycznej powierzchni biurowej,
- oferujemy możliwość przechowywania dokumentów spółki,
- odbieranie i składanie pism urzędowych,

Wirtualne biuro Niepołomice

Wybierając naszą ofertę zyskują Państwo wirtualny adres Niepołomice , obsługę poczty, a ponadto pomoc w zarządzaniu firmą. Mogą wybrać Państwo pakiet, który dopasowany będzie do Państwa potrzeb. Zapewniamy pełną elastyczność oferty, tak abyście byli Państwo w pełni usatysfakcjonowani z oferowanych usług i mogli wybrać te, które w danej chwili są Państwu niezbędne. Ceny pakietów zaczynają się już od 39 zł.

Nasza oferta jest skierowana również dla osób prywatnych nie prowadzących działalności gospodarczej. Z naszego adresu mogą korzystać klienci, którzy z różnych względów nie chcą posługiwać się prywatnym adresem do korespondencji. Po zawarciu umowy można będzie się posługiwać adresem do doręczeń Niepołomice
Zastanawiasz się, czy wirtualne biuro to rozwiązanie dla Ciebie? Odpowiedz sobie na kilka pytań: czy do prowadzenia działalności potrzebujesz stałego lokalu, czy jedynie miejsca, w którym możesz spotykać się z klientami, a sam biznes prowadzisz gdzieś indziej np. w domu lub lokalu w mniej luksusowej okolicy?
Oferowane przez nas Niepołomice wirtualne biuro to przede wszystkim wirtualny adres, który udostępniamy. Najważniejsze jest jednak to, że takie rozwiązanie pozwoli Państwu założyć i prowadzić legalnie działalność bądź też – skorzystać z bardzo prestiżowej lokalizacji jaką daje Niepołomice , która stanie się wizytówką Państwa firmy.

OPINIE

NOWA

ANETA KRÓL 2019-11-17
Od lat korzystam z usług tego biura.
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy.

NOWA

WIKTORIA KRUPA 2019-11-10
Wirtualny sekretariat, to dokładnie to czego szukałem.
Przeniosłam tutaj swoją spółkę z uwagi na dobrą lokalizację.
W końcu nie musze już tracić czasu na poczcie.

NOWA

RENATA PRZYBYLSKA 2019-11-03
Rzetelność, solidność oraz właściwy dobór pracowników sprawiają, że mogę z pełnym przekonaniem rekomendować współpracę z wirtualnym biurem.
Moja praca wiążę się z częstymi wyjazdami. Wirtualne Biuro opiekuje się moją firmą w trakcie mojej nieobecności.
Od lat korzystam z usług tego biura.
Wszystko zgodnie z opisem ich firmy - podejmują się swoich działać od A do Z!

NOWA

SEBASTIAN URBANIAK 2019-08-18
Przeniosłam tutaj swoją spółkę z uwagi na dobrą lokalizację.
Polecam fachowa i rzetelna pomoc oraz wsparcie na każdym etapie.

NOWA

IRENA STĘPIEŃ 2019-08-11
Pełen profesjonalizm i idealne rozwiązania dla biznesu z poziomu telefonu!
Od samego początku prowadzę działalność z ebiurem.
Świetny start dla mojej firmy, biuro umożliwia różne warianty obsługi podmiotu prawnego, co w naszym przypadku jest bardzo pomocne.

NOWA

WIESŁAW OWCZAREK 2019-08-04
Ceny konkurencyjne.
Polecam tę firmę.
O biurze dowiedziałem się od znajomego. Polecił mi tą firmę mówiąc o dobrej obsłudze klienta i niskich kosztach.
Nasza dotychczasowa, pięcioletnia już współpraca pozwala mi w pełni potwierdzić rzetelność, fachowość, terminowość oraz skrupulatność.

NOWA

JACEK WYSOCKI 2018-08-16
Jak najbardziej profesjonalna obsługa oraz fachowe podejście do klienta.
Wszystko zgodnie z opisem ich firmy - podejmują się swoich działać od A do Z!

NOWA

JACEK JANIK 2018-08-09
Świetny start dla mojej firmy, biuro umożliwia różne warianty obsługi podmiotu prawnego, co w naszym przypadku jest bardzo pomocne.
Warto zwrócić uwagę na sympatyczną atmosferę podczas wzajemnych kontaktów.
Firma rzetelna, fachowa i zawsze pomocna.

NOWA

ANETA MAREK 2018-08-02
Od samego początku prowadzę działalność z ebiurem.
W końcu nie musze już tracić czasu na poczcie.
Pakiet dla nowych firm to świetna sprawa.
Firma kompetentna i terminowa.

NOWA

KATARZYNA OLSZEWSKA 2018-05-19
Powód, dla którego zdecydowałem się na współpracę z biurem to przede wszystkim precyzja informacji i szybkość działania.
Nie muszę już cały czas pilnować telefonu.

NOWA

PATRYCJA TOMCZAK 2018-05-12
Doskonały kontakt, niemal natychmiastowa odpowiedź na nurtujące pytania.
Pełen profesjonalizm i idealne rozwiązania dla biznesu z poziomu telefonu!
Wszystko zgodnie z opisem ich firmy - podejmują się swoich działać od A do Z!

NOWA

ROBERT KAŹMIERCZAK 2018-05-05
Pomogli mi założyć firmę i zrobili mi super stronę. Polecam!
Współpraca rozpoczęła się 20.07.2015r i trwa do chwili obecnej.
Przemiła i profesjonalna obsługa księgowa bezbłędnie prowadzi nasze finanse, udzielają wielu pomocnych porad.
Współpraca z biurem jest bardzo dobra.

NOWA

MICHAŁ KALINOWSKI 2017-05-19
Polecam tę firmę.
Wszystko zgodnie z opisem ich firmy - podejmują się swoich działać od A do Z!

NOWA

ALICJA TOMCZYK 2017-05-12
Bardzo wysoka kultura świadczonych usług.
Współpraca z biurem jest bardzo dobra.
Od samego początku prowadzę działalność z ebiurem.

NOWA

ZBIGNIEW KOZIOŁ 2017-05-05
Wszystko zgodnie z opisem ich firmy - podejmują się swoich działać od A do Z!
Od początku naszej współpracy (już ponad rok) nie musiałem się zjawić w siedzibie, wszystko można załatwić emailem, ewentualnie przyjeżdża kurier.
O biurze dowiedziałem się od znajomego. Polecił mi tą firmę mówiąc o dobrej obsłudze klienta i niskich kosztach.
Bardzo mili ludzi i bardzo pomocni. Świetnie się współpracuje ;)

NOWA

MICHAŁ KRÓL 2017-02-18
Jak najbardziej profesjonalna obsługa oraz fachowe podejście do klienta.
W końcu nie musze już tracić czasu na poczcie.

NOWA

AGNIESZKA KRUPA 2017-02-11
Wygodnie, przejrzyście, bez problemów.
Polecam fachowa i rzetelna pomoc oraz wsparcie na każdym etapie.
Dostaję na bieżąco powiadomienia o poczcie, od czasu do czasu wynajmuję salę na spotkania z klientami.

NOWA

SYLWIA DOMAŃSKA 2017-02-04
Wszystkie moje przesyłki czekają na mnie, gotowe do odbioru.
Jak najbardziej profesjonalna obsługa oraz fachowe podejście do klienta.
Wirtualny sekretariat, to dokładnie to czego szukałem.
Nasza dotychczasowa, pięcioletnia już współpraca pozwala mi w pełni potwierdzić rzetelność, fachowość, terminowość oraz skrupulatność.

NOWA

AGATA KOŁODZIEJ 2016-06-16
Jak najbardziej profesjonalna obsługa oraz fachowe podejście do klienta.
Polecam tę firmę.

NOWA

PIOTR MARZEC 2016-06-09
Ceny za usługi są przystępne.
Ceny za usługi są przystępne.
Udało mi się zmniejszyć koszty prowadzenia działalności. Super sprawa!

NOWA

KATARZYNA MAKOWSKA 2016-06-02
W końcu nie musze już tracić czasu na poczcie.
Wiedza i znajomość przepisów w małym palcu.
Wygodnie, przejrzyście, bez problemów.
Nie dość, że tanio, to jeszcze wszystko na miejscu.

KONTAKT

Szanując Państwa czas, oferujemy możliwość podpisania umowy bez konieczności obecności w naszym biurze. Wszystkie formalności można załatwić korespondencyjnie. Prosimy o kontakt aby skorzystać z tej możliwości.

MASZ PYTANIA ?

CHĘTNIE NA NIE ODPOWIEMY